[Patch Notes] 3.3.1

[Patch Notes] 3.3.1

Paylaş

 

[Genel Düzenlemeler]

* Oyuncu talebi üzerine akşam saatlerinde yapılan savaş etkinliklerinin bölünmemesi için zindan haklarının sıfırlanma saati öğlen 12:00 olarak güncellendi. 
* Blood Valley War etkinliğinin eşleştirme sistemi güncellendi. Eğer bir parti içindeyseniz partinizdeki oyuncularla aynı etkinlik alanına düşme şansınız çok yüksek olacaktır. Ancak etkinlik haritasına giriş yapıldığında partiniz bozulmuş olacaktır. 
* Crystal Fortress War etkinliğinin eşleştirme sistemi güncellendi. Artık öncelikli giriş talebinize göre değil, sezon savaş puanı sıralamasına göre etkinliğe kabul sağlanacaktır. 
* Crystal Fortress War etkinliğine rakip oyuncuların tamamı etkinliği terk ederse artık hükmen kazanmış sayılacaksınız. 
* CFW ve BVW etkinliklerinde her iki ırk arasında eşleşme sağlandıktan sonra herhangi bir ırkta fazla kalan oyuncular kendi içlerinde eşleşeceklerdir. 
* Death Valley haritasındaki Flame Rock yaratıklarının drop havuzuna düşük oranda Vixen eşyası eklendi. 
* Hagard haritasında bulunan "Stinger, Lizardman ve Black Mummy" yaratıklarının drop havuzuna Ancient ön adına sahip eşyalar eklendi.
(Ancient ön adına sahip eşyaların NPC'lere satış değerleri diğer eşyalardan yüksektir.)
* Ancient ön adına sahip eşyaların NPC'lere satış değerleri artırıldı.
* "Undead King" yaratığının fiziksel savunması azaltıldı.

 

[Yetenek Güncellemeleri]

* Max HP düşüren etkilere maruz kaldıktan sonra "Dispel" kullanımıyla sağlık puanınızın tamamen dolması sorunu giderildi. "Dispel" bir şifa yeteneği değil, kötü etki kaldırma yeteneğidir. 
* Şifa yetenekleriyle birlikte iksir kullanamama sorunu giderildi.

 

[Arayüz Güncellemeleri]

* Kafa zırhı gizleme seçeneği sadece kendi üzerinde gizleyebilecek şekilde aktif edildi. (Harita değiştirince veya oyundan çıkış yaptığınızda varsayılan ayarlara (eski haline) döner).

https://images.riseonlineworld.com/uploads/img_d0d245f4fafadff53e507bbb31f5178d.png
* Kullanıcı üzerinde gösterilen HUD tekrar aktif edildi.
* "Duel" isteklerinin kapalı olmasına rağmen ekrana talep penceresinin çıkması sorunu giderildi. 
* Aktif görevleriniz bulunurken ekrana gelen görev penceresine fare imleci getirince hareket edememe hatası giderildi.

 

[Üretim Güncellemeleri-1]

* Yemekleri üretirken yakabilme (burnt food elde etme) ihtimali eklendi. (Burnt food elde etme şansı yemek seviyesine göre %2 ile %10 arasında değişmektedir).
* Yemek tarifleri güncellendi.
* 6 adet yeni yemek eklendi: Cream of Asparagus Soup (Lv20), Filet Mignon (Lv22), Bacon Wrapped Asparagus (Lv22), Egg Stuffed Peppers (Lv30), Zucchini with Sauce (Lv38), Beef Bourguignon (Lv40).
* Şarap üretimi aşçılığa eklendi. 
* Baked Lobster yemeğinin sağladığı özellik güncellendi. (Increases BP Bonus gain per kill by 3 for 20 min).
* Meat Skewer yemeğinin sağladığı özellik güncellendi. (Increases health regeneration by 60 for 5 min).
* Carrot Soup yemeğinin sağladığı özellik güncellendi. (Increases woodcutting speed by 5% for 10 min).
* Cream of Mushroom Soup yemeğinin sağladığı özellik güncellendi. (Increases herbalism XP gain by 7% for 10 min).
* Sweet Corn Soup yemeğinin sağladığı özellik güncellendi. (Increases harvesting XP gain by 5% for 10 min).
* Fish Soup yemeğinin sağladığı özellik güncellendi. (Increases fishing XP gain by 10% for 10 min).
* Gelecek güncellemelerde daha önce rezistans özelliği veren yemekler (bazı çorbalar) üretim menüsüne geçici bir süre eklenecek tarifle rezistans iksirlerine dönüştürülebilecek. Bu eşyaları eski haliyle (eski özelliklerle) kullanmak isteyen kullanıcılar takas menüsünü/tarifini bekleyebilirler.
* Simyacılık mesleğine 2 yeni iksir eklendi: Sleeping Potion (Lv24), Lullaby Potion (Lv32).
* Simyacılık mesleğinde Lv10 ve üstü iksir üretiminden elde edilen tecrübe puanı yaklaşık %20 oranında artırıldı. (Bir sonraki yamada aktif edilecektir).

 

[Toplama Mesleği Düzenlemeleri]

* Toplama materyallerinin haritalarda bulunan adetleri güncellendi.
* Death Valley haritasında bulunan toplama materyallerinin adedi düşürüldü.
* Death Valley haritasında bulunan toplama materyallerinde %100 XP bonusu aktif edildi. 
* Death Valley haritasında her iki ırkın ana bölgesinin arka tarafında bulunan köprülere yeni balık tutma alanları eklendi. Death Valley haritasında bulunan tüm balık tutma alanlarının eşya havuzu aynıdır. 
* Death Valley haritasında balıkçılık yaparken hatalı elde edilen eşyalarda düzenleme yapıldı.
* Death Valley haritasındaki balık tutma alanlarının eşya havuzu iyileştirildi.
* Elite Fishing Rod eşyasını kullanabilmek için gereken balıkçılık seviyesi düşürüldü (Lv30 -> Lv20).
* Death Valley haritasındaki balık tutma alanlarında oyuncuların belirlenen bölgenin dışına çıkabilmesi sorunu giderildi. 
* Ağaçlardan elde edilen "Aarvad Leaf" sayısı her seviye ağaçta 1 adet düşürüldü. Örneğin; Birch Tree kesimiyle ortalama 4 adet Birch Wood, 2 adet Aarvad Leaf elde eden oyuncular artık, 5 adet Birch Wood ve 1 adet Aarvad Leaf elde edebilecekler.
* Kazı alanlarının materyal adedi 10 olarak güncellendi. 3. ve 4. seviye kazı alanlarının materyallerinde küçük düzenlemeler yapıldı.

E-Bülten kaydı oluşturun

Yeniliklerden haberdar olmak ister misiniz?

icon-phone icon-mail icon-play-button icon-stop-button icon-check-circle-fill icon-insert-images icon-videos icon-sound icon-faq icon-chat icon-ticket icon-question icon-arrow
×